Uddeling af overskuddet fra Nytårsløbet 2025 er i gang!
Uddeling af overskuddet fra Nytårsløbet 2025 er i gang I dag har de to første ansøgere modtaget hver deres check – til glæde for en masse børn i Stige og omegn Stige Multihold giver børn mulighed for at blive introduceret til forskellige fritidsaktiviteter på en sjov og inkluderende måde Lumby-Stige Spejdergruppe ser frem til bl.a. megalejr i år, og der er altid behov for lidt nyt sikkert udstyr, når der skal laves mad over bål. Det er en stor fornøjelse at komme ud og overrække checkene og møde en masse glade og nysgerrige børn. ørn
29. april 2026

Envases deler ud!
Vi er så privilligeret i StigeLøberne at vi har verdens bedste medlemmer!! 2 af vores medlemmer arbejder ved Envases, og der har de indstillet StigeLøberne i kapløbet om at sponsermidler som Envases hvert år deler ud på verdensplan på deres forskellige fabrikker. Hvis du skulle have lyst til høre mere om vores skønne klub, og være en del af fællesskabet, så kig forbi mandag og onsdag kl 18:30 Vi var så heldige at vi løb med 1000 Euro, det skal selvfølgelig komme vores medlemmer til gode, så årets motion og brunch bliver på Envases regning.
15. marts 2026

Året der gik
2025 lakker mod enden, og snart tager vi hul på 2026! Året har budt på mange fantastiske begivenheder og oplevelser – både for vores medlemmer og for alle jer, der har støttet op om vores officielle arrangementer. Stigeløberne/Stige Cycling er meget mere end bare en træningsklub mandag og onsdag. Tag med os en tur ned ad Memory Lane og genoplev nogle af de skønne minder, vi har haft sammen i klubben. Uden jer – medlemmer og jer, der bakker op om vores arrangementer – ville der ikke være noget Stigeløberne/Stige Cycling Vi glæder os til at byde alle velkommen i 2026, som igen vil vær e fyldt med gode arrangementer og oplevelser. Med ønsket om en rigtig glædelig jul og lykkebringende nytår til alle. #stigeløberne #stigecycling #fællesskab #åretdergik #foreningslivetnårdeterbedst
25. december 2025


